We hebben genoten en bijna alles was schoon.Behalve de douche ziet er niet fris uit...En de koelkast was ook niet schoon.Verder was alles schoon en ook heerlijke badjassen handdoeken en bedden!we hebben genoten van de hottub en de priveligging van onze tent.En het personeel was zeer aardig en behulpzaam!En de app vd broodjes bestellen daar ging het wel fout...maar ook dat is heel goed opgelost!!!
June 2026 - Frank G.
Tolle Anlage in super Lage. Viele Ausflüge möglich, sehr günstiger Fahrradverleih und super nette Mitarbeiter. Top!
May 2026 - Ron S.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed verzorgde glamping tent. Prachtige omgeving en hoewel bij dit bezoek niet mee, maar een super locatie voor jonge kinderen.
April 2026 - Marleen D.